Kızlar, merhaba
Doğuma az kala aklıma bir şey takıldı, size danışmak istiyorum.

Göğüs ucum 6-7 arasında görünümde. Emzirirken bir sorun yaşar mıyım? Ya da doğumla ve emzirmeyle birlikte düzelir mi göğüs ucum böyle çıkık bir göğüs ucum yok düz gibi de değil gibi de