Arkadaşlar 17+4 hafta ilk gebeliğim. Bugün öğleden sonra karnımda seğirmeler başladı. Yani böyle dakikda bir falan oluyo bu normal bebek hareketimidir. Anormal bi durum mu anlamadım. Tekme falan değil seğirme gibi daha önce hiç hissetmedim böyle bişey.