Hillalya Kızlar 1. Doz aşımı oldum 2. Doz da pazartesi ye tam 1 ay oluyo ama o ara başka bi yerde olma durumum var yani 1 ayı 1 hafta falan geçse sorun olur mu acaba ?
Silaalgz Kubrarecep Hillalya ben 13 Mart’ta oldum ilk dozu ikinci dozu için 7 Nisanda gittim dedi ki tam 30 günü doldurmadan yapamayız bende dedim ki ama birdahkine anca 16 Nisan’da gelebilirim sorun yok 30 günden önce yapamıyoruz ama 30 günü geçsede sorun olmaz doğuma bir ay kalaya kadar yapabiliyoruz dedi tabi herkes farklı soyluyoe olabilir yanlış yönlendirmek istemem
Hillalya Nisaacarr hmm sordum az önce hemşireye 1 ayı 1 hafta gecse sorun olurmu diye 1 hafta ya kadar oluyo dedi ama etkisi azalır gibisinden soyledi kafam karıştı