Benim doktorum balon patlaması gibi olur bi anda çok fazla su gelir demişti ya da sızıntı şeklinde olabilirmiş ama onu da tutamazsin dedi. Yani az miktardaysa ve sürekli değilse idrar olma ihtimali daha yüksek ama yine de bi muayeneye git için rahat etmiyorsa ben gitmiştim.