mrvt94 Öyle mi diyosunuz ama hangi hastaneye gittiğini bilmiyorum sağlık ocan da yaptırdım aile hekimi yok dedi
mrvt94 Çok üzüldüm ama hiç de böyle bişey görmedim geçen yaptığım kanda beta 1.20 çıkmıştı bu sıfır nasıl bişey ki