aysnr0_ Kızlar düzenli adet görüyorum 2 aydır hep 19 geliyor bu ay 17 adet olmam lazım dı ama beyaz akıntım var böyle olup hamile olduğunu ögrenen var mı
Buse4161 aysnr0_ benim adet günümde hafif sarıya dönük akıntım olmuştu göğüs hassasiyeti hariç regl ağrım da hiç olmamıştı ordan anlamıştım hamile olduğumu
1tugii aysnr0_ enfeksiyon olabilir kuzum bende de olmuştu beyaz akıntı hatta kremsi şeklinde bi doktora görün derim ben antibiyotik kullandımda geçti enfeksiyonum
aysnr0_ 11 aydır deniyoruz ama olmuyor doktora gittim bi sıkıntı yok dedi bugün de adet olmam lazım ama beyaz losyon gibi akıntı geldi
cans7 Genelde beyaz akıntıysa soğuk algınlığından olabiliyor ama akıntı biraz pembemsiyse yerleşme kanaması oluyor bende adetim geciktikten sonra mesela akıntı olmuştu ama pembe renginde
aysnr0_ Benim de hiç regl ağrım yok sadece göğüsümde hassasiyet var koluma doğru bu sefer inşallah tutmustur ya çok umutluyum 🥹🥹