31.haftalığım ve bugün yolda yürürken ayağım kaydı ve bacaklarım ileri,geri olarak açılı popo üstü düştüm..
10 dakikalık evime yarım saatte zor gittim ağrıdan, alt bölgemde yani kasıklarımda ağrı var adım zor atıyorum..
Kanamam yok,bebek hareketleri var karnımın üzerinede düşmedim..
Ama ağrım neden bu kadar var bacaklarım ayrıldı diyemi??🤔
inşallah ters giden bisey yoktur eşimi bekliyorum acile gidicem.
Dua edin olurmu😔