Elif25 Günaydın kızlar 🥰 Belki Merak Edenler Vardır. Belkide Aynı Durumu Yaşayan Başka Anneler vardır Umut Oluruz diye Paylaşmak İstiyorum. Geçen Hafta Çarşamba günü 30+2 de Aniden olan Kanamam Ve sancımla dogum Yapmıştım. Bebeğim 1850 gr 42 cm dogdu. Solunum sıkıntısı olduğu için küveze alınmıştı. (1doz çiğer geliştirici olabilmiştim). Pazar gününe kadar arada bir çıkarıp deneme yaparak hava makinesine bağlı kaldı oğlum. Pazar günü öğlenden sonra tamamen çıkardılar. Şimdi kendi kendine nefes alabiliyor. 2 günde tedbir amaçlı küvezde tuttular ve bugün çıkarıyolar. Normal odada bir süre daha kilo almasını bekliyecez 🥰🥰 Rabbim hepinize Hayırlı Kolay Dogumlar Nasip eylesinn. 🙏🙏
Deletedmom56 Elif25 yaaa yeriiim❤️❤️❤️ Rabbim sağlık versin canım inşallah herşey güzel olsun 🤲🏼🤲🏼🤲🏼Bebişin çok güçlüymüş annesi maşallah🙏🏽🥰
Hbsanneoluyo Elif25 maşallah cnm ne güzel Bi haftada çıkmış kurtulmuş küvezden inşlh tez zamanda kilo alır da biran önce evine götürürsün
dml33 Elif25 masallah gucluyms bebeginiz 30 haftada dogup 1 hafta kalmis kuvezde sadece saglikli uzun omurler versn allahim 😀