Bu yeni mi oldu siz de bilmiyorum ama benim bebeğim de neredeyse 24. Haftadan beri bir hafta iki hafta gerilik var çok şükür doktora sorduğum da ne olacak diye takip edeceğiz kilo alıyorsa sorun yok önemli olan gelişmesi ama gelişmezse alacağız dışarıda besleyeceğiz demişti şuan 36. Haftadayız minyon sanırım bebeğim hala 1 hafta geriden geliyor çünkü ama sorun olmaz normal doğumda bize yardımcı olur bu durum demişti sizdeki de yeni bir durumda belki doğum diyebilir takipleri sıklaştırabilir doktorunuz