beyazkelebek97 ArasMom__ canım selam mesajları yeni gördüm bende yeni doğum yaptım da açıklık varmış doktor 1 hafta sonra tekrar gel dedi, senin nasıl oldu süreç açılman oldu mu nasıl iyileşti
Ssdg ArasMom__ ya doktorum kilosu 3.300 ü geçerse çatımın kaldırmayacağını söyledi. Yani bünyem buna uygun değilmiş çok yırtığım olurmuş ve bebek takılabilirmiş öyle söyledi. 38+3 üm bugün sancı falanda yok hiç😔