Canım sakın ağlama üzülme aynısı benim de başıma geldi 2.95 beta geldi doktor yok hamile değilsin dedi biraz ısrar ettim hocam tekrar kan veriyim diye 1 hafta sonra gel dedi 489 ile hamilesin dedi geç döllenme oldu şuan 10 haftalık hamileyim çok şükür sakın bu süreçte ağır iş falan görme maydanoz ananas yeme bı ebe arkadasim bekle ama bunlarida yap dikkat et dedi yükselir demişti yükseldi şükür inşallah seninde yükselir 🙂