Nuray_Yavuz55 39+1 deyim bekliyorum 40 a kadar bekliyecez sonra suni sancı vereceğini söyledi doktorum ilk doğumumda kendi sancım vardı nasıl oluyor kendi sancimizdan daha mi şiddetli
Ayden6 Nuray_Yavuz55 sancı aynı tek fark suni sancı başladığında sancı şiddeti aynı devam ediyor normal sancı da aralarda hafifleyip şiddetleniyor