-mavim-
17 Mart’ta çok yoğun bir şekilde kimyasal yaşamış biri olarak tecrübelerimi paylaşayım
İlk olarak tuvalette bir anda küçük bir pıhtı düştü korkuyla hastaneye gittim beta sonucuma baktılar düşüşe geçmişti zaten en fazla 30 beta görebilmiştim o gün kan verdiğimde de on beta oldu kan verip eve geldiğimde çok yoğun bir şekilde kanamam başladı nasıl söylesem kibrit kutusu kadar pıhtı çıkartmaya başladım
Ama hiçbir şekilde korkma ne kadar çok pıhtı ve kan çıkarırsan senin rahminin temizlendiğini göstergesi oluyormuş benim tamamen çok yoğun bir kanamam vardı kalın pedler kullandım karnıma kramplar girdi sen yine de takipte kal beta’nın sıfırlandığından emin ol
Allahın izniyle bunu atlattıkktan sonra hamile kalma olasılığın zaten çok yüksek sormak istediğin her şeyi de sorabilirsin