Senanur07 Kızlar bunu kullanan var mı ben indirimde diye almıştım tüm renkler için diyordu. Beyazlara kullansam temizlemiyor. Renklilerde ve siyahlarda renk solduruyor ben mi yanlış kullanıyorum acaba memnun kalan var mı
Happyka Senanur07 fazla deterjan koyduğumuz zaman iyi yıkamaz, bende toz olanını kullanıyorum gayet memnunum yani 1 çay bardağı koyuyorum temiz çıkıyor kıyafetler birde çamaşır sodasi ekliyorum
Buyuksaat Senanur07 ben hep kullanıyorum onun mor olanını renkliler için. Memnunum, solma yaşamadım 40 derecede yıkıyorum
Buyuksaat Senanur07 illa ki acelem varken elime gelirse kullanmışımdır, öyle bir iki yıkama ile olumsuz bir etkisini görmedim ama normalde siyahlar için aynı markanın siyahlar için olanını tercih ediyorum.