Ebruaslan-21 Brvndkm hayırlı olsun canım seninle aynıyız ama normal doğum olduğu için beklemedeyiz bakalım bizimkisi ne zaman gelecek 😍🙏
Aysezey Brvndkm bende öyle olsun istedim ama devlet hastanesi olduğu için doktorun ameliyat gününe göre ayarlandı . 07.05.2025 diye tarih aldık. Sağlıkla gelsinler
Eemmyy Brvndkm merhaba, bizde 35+3’üz. Yarın doğum için gün werecek doktorum. 6’sından sonra alırız demişti. 😊