Merhaba hanımlar dün rutin kontrolüm vardı ilk defa nst girdim tüm kan tahlillerim,nst,bebeğin durumu güzel çıktı fakat bebeğim çok aşağıya inmiş ben 1 buçuk haftadır ara sıra adım atamayacak hale geliyordum bebeğim aşağıya birden oturuyordu sanki,erken doğum riskimin olduğunu söyledi.Progestan iğne başladı bol istirahat etmemi bir iş yapmamamı ve cinsel ilişkiyi kesmemi söyledi.Genel olarak güzel bir gebelik geçiriyordum böyle olunca epey üzüldüm açıkçası.Aranızda böyle durum yaşayan var mı bebeğiniz ne kadar süre daha sabretti merak ediyorum ?