Uzey Kızlar tsh düşük olan var mı aranız da , benim sürekli nabzım yükseliyor çarpıntım oluyor ilaçta kullanmıyorum düşük olup aynı belirtileri yaşayan var mı veya ilaç kullanan
Sila41_ Uzey ilaç kullandım bende bir ay şuan düzeldi yükselmesi de düşmesi de ilaçla hallolmayacak birşey değil sadece her ay kan verip kontrol ediyosun çoğunlukla 1 aylık ilaç kullanımı yeterli oluyr düzelmesi için
Uzey Sila41_ sizinki düşükmüydü peki , benim çarpıntım olmasa takmıcam kafaya o kadarda çarpıntım olunca normal degere dönse diye dua ediyorum ,
Sila41_ Uzey şuan hatırlamıyorum ama çarpıntım benim de çok vardı hatta bu yüzden acile de çok gittim ama kansızlık da yapıyor dediler bilginiz olsjn
Uzey Sila41_ kansızlık yok bakıldı da çok fena oluyor insan tek başıma çarpıntıdan dışarı çıkamaz oldum