Burcuomer normal doğum yapsak bile tercih edebilirsiniz dediler , acıyı kesinlikle %50 daha az hissediyor sunuz, beni oturtup belimi dışa doğru pozisyonda iken omurilik den iğne yaptılar en fazla 10 dakka sürdü ve sancı yaşadığım için bekleyerek yaptılar bana, sonrasında sanciyi dikisi hissettim ama daha az canım yandı açıkçası ben memnunum iyi ki de yaptirmisim