Yasemin1579 Saat 10 gibi tetanoz aşısı vuruldum ve suan yarim saattir bebegim asiri hareketli normalde yeni hissetmeye başladım hareketlerini cok hareket etmezdi ama suan hic durmuyor normal mi sizce cok korkuyorum
Meltemanneolsun Yasemin1579 tatlı bir şeyler yemiş olabilir misin? Ya da tatlı bir şeyler içmiş. Benimki de hep öyle genelde hep çok hareketli. Tetenozla bir ilgisi yoktur için rahat olsun
babymomdad_ Yasemin1579 canım bende dün vuruldum ve bebeğim bütün gün aşırı haraket halindeydi sanırım normal bir durum
cerengeredeli Yasemin1579 ben de dün üçlü karma aşı vuruldum hareketleri azalır mı diye sordum azalmaz dedi ama benimki de hareketliydi normal bir durum bence ağrın sızın yoksa