Denizlina09 bulunduğunuz şehirde İkea varsa ustalarla uğraşıp odaya göre bir şey yaptırmanıza hiç gerek yok çünkü İkea karyolaları montessori gibi aşırı alçak, ilk oğlum 60-120 beşikte yattı bir sene, sonra da odasını ayırıp tek kişilik karyola aldık 90-200 ölçüsü, e bebekten de koruma bariyeri aldık hem aşırı uyguna geldi hemde uzunca seneler kullanabileceği yatağı oldu, 1 yaşından beri kendisi inip çıkabilecek kadar alçak karyolası. Şimdi 2. Oğluma da önce beşiği kullanıp aynı karyoladan almayı düşünüyoruz. Fiyat olarak park yatağa vereceğiniz parayla aynı para, ben park yatağı kullanamadım, en alt kademesine getirince de sanki hapishane gibi her tarafı kapalı, senelerce yatacağı yerin her ne kadar delikli tül olsada kapalı olması hoşuma gitmedi yani kendim yatmak istemeyeceğim yatakta oğlumu da yatırmam, görüntü olarakta gerçekten çok çirkin. Yatağı ordan oraya taşıdığı için kullanışlı olduğunu söyleyenler var ama ordan oraya taşıyıp yatırmakta bana doğru gelmiyor, her zaman yatak odası kavramını bilmeli, ilk oğlumu tek başıma büyüttüm hiç de salona yatağını taşıyıp uyutma ihtiyacı hiç duymadım, telsizi vardı uyutup telsizi yanıma alıyordum🤷🏻♀️