Bende bu pazartesi günü sabah lavaboya gittiğimde 3,4 damla kanama şeklinde oldu çok korktum hemen Ege üniversitesine gittim acilden giriş yapıldı kan idrar alındı sonuç geldi temizdi sonra kadın doğum polikinliğine gönderildim alttan muayene yaptı kanama yok dedi düşük tehlikesi olabilir 13 haftalıktı 2 hafta ıstırahat et dedi pregeston verdi kanama olursa ağızdan olmazsa alttan kullan dedi ben bi önceki gün kendimi çok yordum bahçe var bizim toprakla uğraştım hatta o gece yatamamıştım ağrılarımdan sabahına o olay başıma geldi ben ona bağlıyorum