Kızlar dün çok erken saatte kalkmak zorunda kaldım ve bütün gün ayaktaydım akşam ayaklarım ve bileklerim çok şişti normalde de şişiyodu akşamları ama bu kadar çok şişmiyodu ve sabaha bişeyim kalmıyordu şu an yine şişlik var neden böyle oldu acaba bi bilgisi olan var mı cumartesi kontrolüm var doktora soracağım öncesinde sağlık ocağına gitmeli miyim