mlkkk Bas00 normal artık aşağılarfa hissedersin. Sancı batma gibi değil yayılarak ağrı gibi girer belden karna yayılır lastiği gerip bırakır gibi bi gerilme bırakma hissedersin 😊
Bas00 nevaneva hep değil ama hareket ettikçe oluyor sadece bu haftalarda sancı diyede korkuyorum sancinjn nasılsın bisey olduğunu bilmediğimden resmen igne batması gibi sanki şiş sokuyorlarmis gibi elektrik carpiyormus gibi
nevaneva Bas00 evet aynısı banada oluyor sürekli değilde ayakta hareket halindeyken yada yürürken oda artık bebek baskılıyor heralde