Merhaba ben de 7 hafta 5 günlüğüm
5 haftalıkken doktora gittim kese gözüktü
Dün biraz lekelenmem olunca tekrar gittim keseyi bulamadılar bugün lekelenmem artınca yime gittim bu sefer bebek var kesenin içinde ama kalp atışı yok acaba böyle bir şey yaşayan olupta sağlıklı hamilelik geçiren oldu mu