Ebru387 Merhabalar arkadaşlar 31+6 da cumartesi günü çalışabilir Raporu alabilir miyim, yoksa 32 yi beklemem gerekiyormu bilginiz varmidir
monica50 Ebru387 32. haftaya girdiğin gün olması gerekiyor benim de bugün 32 oldu doktorum bugüne randevu verdi
sadbut 32 dye biliyorum ben suan 31+ dayım tam 32 ye gün verdi doktorum ne eksik ne fazla gelme sakin hak kaybına uyrama dedi benim Salı gününden Salı gününe atıyor haftam 32+ ya gecicem Salı gunu gidicem canım Yine de bir iş yerine sor istersen
sadbut cylnmy problem yasamadınız mı? Doktorum hak kaybı olabileceğini söyledi ama emin olamsdim sgk ya sormusmuydunuz acaba
cylnmy sadbut açıkçası doktorum bir şey demeyince ben de problem yaşamayacağıı düşündüm. SGK ile konuşmadım
Ebru387 Eşimle ikimizde çalıştığımız için haftasonu aradan çıkarmak istiyoruz, o yüzden 1 gün hak kaybi olmasi çok önemli değil yeterki doktor yazabilirim desin ☺️🙈 teşekkür ederim bilgiler için