Dygu34 bana doktorum sağlık ocağındaki değerlerin biraz yanıltıcı olduğunu söylemişti sağlık ocağında gebeligimde kan vermiştim tiroid hastası olabilirsin demişlerdi özele gittim aynı gün kan verdim değerlerim çok iyi çıkmıştı o yüzden sağlık ocağındaki değerleri çok doğru bulmuyorum artik