Selam kızlar bu ay 12 gün gecikme ile adet oldum sonunda doktoruma gittim adet olur olmaz tahliller muayene vs derken bir sorun yok stresten yada mevsimsel geçişlerden bu ay etkilendiğini söyledi. Ben de adet öncesi bir planlama çizelgesi oluşturmak istiyorum. Çok takan birisi değilim . Beni endişelendiren teknsey kan pıhtılaşmamın olması. O yüzden gebeliğimi ne kadar erken ogrenirsem benim için o kadar iyi olacak. Kan sulandırıcı iğne vs başlayacağım direk. Kızlar şimdi bu ay da ovulasyon testi kullanacağım inşallah bir daha ki aya gerek kalmaz zaten kalırsa da bir daha ki ay ovulasyon testi kullanmayacağım. Ovulasyon testi avakado ve bunlara ilave olsun diye başka neler kullanabilirim öneri ve tavsiyelerinize açığım.
Adetten sonra stres içinde planlama yapıp ekstra stres acele olsun istemedim . Bunlara ek ne kullanabilirim öneri bekliyorum. Benim gibi Mayıs ayı planlı gebelik planlayanlar bu postun altına gelsinnnn. Bir de bu avakadoyu nasıl tüketebilirim ilk defa yiyeceğim. O yüzden çok seveceğim bir tarzda olursa yemem kolay olur diye düşünüyorum