Geçen hafta cuma günü devlet hasatnesinde saat 3 buçukta randevum vardı rutin kontrol edildim cinsiyet tahmini istedim bacakları kapalı ama kız diyelim dedi 16. Haftaydı birde tahliller istedi pazartesi sonuç için gelin dedi bende vermedim illi doktor vardı birde ona muayene olayım cinsiyet için hemde tahlil vereyim dedim bugün gittim adam resmen azarladı bu kadar sık kontrolmü olurmuş cinsiyet ayrıntılı da bakılırmış yinede baktı oturmamla kalkmam bir oldu bacak arası kapalı dedi Buda ama kıza benziyor dedi ayrıntılıya 1 ay var bakalım ona kaldık artık devlet hastanesini hiç sevmiyorum gerçek manada 😒