Namiren 24 saat idrarda protein kaçağı için tahlil verdim devlette ama hala çıkmadı sonuçlarım yaptıranlar sonuçlar ne zaman çıkıyor acaba bilgisi olan arkadaşlar var mı
Namiren Ebrueren1 3 gündür bekliyorum hala çıkıcak benim tahlil 24 saat idrar verdiniz dimi normal idrar değil
Ebrueren1 Namiren evet 24 saatlik verdim bende. bazen e nabiza islemiyolar belki öyle bişey olmuştur yada hastane yakınsa gidip bı sorun
Melek-12 Hangi hastanede yaptırdıysanız o hastanenin internet sitesinden tahlillerim bölümünden telefon numaranızla bakabilirsiniz
patili_kiz90 24 saat boyunca tüm idrarı topluyoruz değil mi arkadaşlar. Hepsini kaba koyuyoruz. Yani ortalama 2 lt yakın bir şey oluyor