Maiyaig [silindi] yumurtlamanızda bi düzensizlik var büyüyüp sönüyor gibi, beslenmenize dikkat ettim takviye kullanabilirsiniz ilk defa bu ay mı böyle oldu
Aysun84 [silindi] [silindi] ben de aynı durumdayım şuan regle 10 gün var pik göremedim hala acaba testte mi sorun var
Nurellaaaaaaa1212 [silindi] canım sabah kalk ilk idraeını boşalt sonra 1-2 saat hiç bişey içmeden test cubugunu 15 saniye idrarda kalacak şekilde bekletip yap. İdrar az gelmiş olabilir innovita bayagı belirgn oluyor bulabilirsem atarım benimkini
[silindi] Aysun84 evet benim de o ve ğil görmedim 1 hafta kaldı regle inşallah hayırlı sağlıklı olumlu haberler alırız
[silindi] Nurellaaaaaaa1212 teşekkür ederim ilk 4 günü yanlış uygulamıştım ilk idrarla ama ondan sonrakilerin tamamını 2. İdrarla sıvı almadan yaptım iki yerde koyulaşma oldu ama pik olmadı regle 7 gün kaldı
Aysun84 Nurellaaaaaaa1212 ben sizin dediğiniz gibi yapıyordum 10 da ilk idrar 12 de ikinci idrar 15 sn sayıyordum çubuk idrar kabında iken sonra dümdüz bırakıyordum ama pik göremedim maalesef daha devam ediyorum bakalım ama sanmıyorum reglime 10 gün kaldı
[silindi] Aysun84 ben de kürtaj oldum 2 ay önce ondan dolayı acaba yumurta mı gelişmedi diye düşünmüyorum ya da ne? Adet de olamadım adam akıllı kanama gelmedi ped bile kullanöadım o kadar azdı
[silindi] Aysun84 benim testlerim de bitti yenisini alsam alana gelene kadar regl gelir ki almıcam.. ben ilk günler koyulaşma gördüm ama pik olmadı o da sonradan koyulaşmış başta öyle değildi silkti