17 haftalık hamileyim Sanki çok büyük bir sorumluluk üstlenmişim işin içinden cıkamıcam gibi beynim olumsuzluklar ve kaygılarla dolu çocuk sahibi olacağım diye neden böle çok sıkıldım herkes ne güzel geçiyor hevesli tek ben böyleymişim gibi başım ağrıyor hergün