Kızlar hemşire tavsiyesi üzerine demin tuvaletini yani çişini tut ve bırak gezersizini yaptım. Yaparken de sadece rahim kaslarını kasmak yerine karnimi da kastım. Çok şiddetli bir kasik ve bel ağrısı başladı. Bir anda oldu bu hareketi yapınca sanırım karnımı kastım diye. Bebeğim hareket ediyor hissediyorum ama kasklarım çok ağrıyor ve 32. Haftadayım. Hata mi yaptım ne yapmam lazım korkuyorum kötü bir şey olmaz değil mi?