Aylakadin canım ben ilk hamileliğimde bekledim. 41+4 de doğum yaptım ki o da yine dışardan müdahale ile oldu. Önce propess sonrasında suni ile ama hızlı bir doğum oldu diyebilirim. Beklediğim için pişmanlığım yok 1 gün bile yatmadım, çabuk toparlandım. Ama kızım doğunca kakasını yaptığını gördük. Onu da olaylı bir geceydi ben çok stres olup hastaneden çıkmak istedim bir anda rahim açıldı ve doğum oldu. Ona bağlıyorum. Çok şükür kakasını yapıp çok beklememiş olacak ki aspiratör ile burundan çektiler ve sonrasında bir sıkıntı olmadı. Az mekonyumlu dendi. Hülasa ben pişman olmadım sonuçtan ama her doğum kendine özel. Çok daha farklı bir senaryo da olabilirdi benim için. Çünkü hastaneden çıkmak için imza bile atmıştım o arada kızçem doğmaya karar verdi 😮💨☺️