Arkadaşlar idrarda protein kaçağı tansiyon normal olsa dahi doğum sebebimidir ? Benim ilk gebeligimde gebelik zehirlenmesinden dolayı doğumum başlatılmıştı şuanda en son doktor 6 hafta önce baktı preoteine idrar da şuanda 39+1 kafama takıldı ? Yardımcı olur musunuz