bgndgd canım daha erken. Olabilir acele etmeyin ben 4 binle dış gebelik olduğunu öğrendim o zamana kadar doktorum kese için gün vermişti beta 3 bin iken kanama ile gittim dış gebelik olduğu anlaşıldı yani 3 binmen Göremedi ama gün verd olabilir görünmeyebilir dedi stres yapma hayırlısı ile görürsün