Ceydaaas1 hiç bilmiyorum inanın ben ilk doğumumda orda yaptım en ufek bi sıkıntıda ücretsiz muayene oldum hocalara şimdi tekrar oraya başlayacağım dikişlerim özellikle yok gibi sanki hiç dikiş atılmadı izi bile yok ablam sezeryan oldu orda tehlikeli bi gebelik geçirdi çok bilgiliydiler ve sıkıntılı olduğu için o zaman için çok büyük paralara doğuma girecek hocalar ücretsiz muayene ve doğumunu yaptılar hiç riske atmamaları çok hoşuma gidiyor. Benimde ilk gebeliğimde böbreği büyük çıkmıştı hocaya yolladı neredeyse 1 saat detaylı ultrason yaptı herşeyine baktı kendisi tekrar