Selam kızlar, benimde dünden beri 10 dakikada bir bebek toplanıyor semsert oluyor kasıklarıma bir ağrj giriyor regl sancısı gibi ama hafif 30-40 saniye sürüyor sonra geçiyor. Dün acile gittim açılma yok nstde sancı cıkmadı 25-30lardaydı. Valla uyandım yine devam ediyor yalancı sancı bu kadar düzenli olur mu ya😅 35 haftalığım henüz bu arada