seda_ay Tahlil sonuclarim gözükmüyor normalde gozukuyodu pazartesi beta verdim filan gozukuyodu bugün sonucum cikicakti ikinci betamjn böyle gözüküyor ekran napmaliyim
Nazli_3009 seda_ay hastalıklarım kısmına gir muayene olduğun doktorun adına bas orada işlemler ve sonuçlar var sonuçlarım kısmına bak orada görünür