yenidengebe761 Kızlaar ilk gebeliğimde hiç karnım büyümedi dolayısıyla çatlağım da olmadı. Ama bu hamileliğimde aşırı hızlı büyüyor karnım var çatlağım olacak gibi. Tavsiyeniz var mı? Çatlak önleyiciler baya pahalı. Uygun fiyatlı kullanan var mı?
cans7 yenidengebe761 ben Mar’le Çatlak önleyici kremi kullanıyorum çok memnunum baya iyi doğal içerikli