Tugbaab yok benim arkadaşım tavsiye etmişti ama Aynur hocaya söylemiştim sormuştum o da tanıdığını söylemişti gidebilirsin iyi bi doktor uzun süre baktığını duydum vs demişti . Sanırım ben 20 ken almıştım 22. Haftaya aldım ben , zaten randevu konusunda sorun olmuyor demişti bir hafta önceden arayın demişti öncesinde aradığında isterseniz bi arayın hem fiyat alıp hem randevu için ne zaman alacağınızı sorarsınız . 20-24 arası bakılıyordu zaten ama bazen erken oluyormuş geriden geliyorsa bebek 20. Hafta erken oluyo mesela, ileriden gidiyorsa 24 de geç oluyor kemikleşme vs olduğu için net göremiyorlarmış . O yüzden 22. Haftaya tam araya almıştım ben