Balbebek012 Bebegimsagliklakalyanimda Bebegimsagliklakalyanimda Oraya ilgili bir tek olumlu şey duymadım ama son zamanlarda düzelmiş diyenler de oldu bilmiyorum açıkcası şehir hastanesi daha iyiymiş
egenin_annesi_ Bebegimsagliklakalyanimda özele gidiyordum ben hamileliğimde ama kan veya testlerim için Marsaya gidiyordum gitmişken kontrolde ettiriyordum bebişimi 😂 ya Marsa kötü aslında Suriye hastanesi olmuş ama doktoruna düşersen iyi hastaneye kötü ama bazi doktorları gerçekten çok iyi ki zaten Marsa doktorlarının yarısından çoğu özel hastanelerde çalışmış doktorlar
ebrarkus Bebegimsagliklakalyanimda bende şurada durayım. Önceden İbrahim bey vardı çok iyiydi gitmiş o da.. Doğru düzgün güzel bir doktor yok maalesef
Sudee01 Bebegimsagliklakalyanimda dursune taş diye bir doktor var mükemmel bir doktor tavsiye edebilirim
Bebegimsagliklakalyanimda Balbebek012 şehir hastanesi aşırı kalabalık. Daha önce hastayken gittim serum yapmadılar doktor bile dediki buraya gelmeyin kanser hastaları yerlerde yatıyor. Sonra aşkın tüfekçi hastanesine gittim hemen serum yaptılar
egenin_annesi_ Yepyenibiranne suriyeli arkadaşlar nazikçe yabancı uyruklular 😂😂😂valla doğum yardım parası da çıktı ya şimdi suriyeliler doğur anam doğur
Bebegimsagliklakalyanimda ebrarkus eren doğan çiçeğe gidiyorum memnun kaldım bekletmiyor randevu saatinde alıyor. Ve her testi de yaptırıyor
Bebegimsagliklakalyanimda egenin_annesi_ dogum yardımından onlar fayadalamaz bence Tc vatandaşı olması gerek
egenin_annesi_ Yepyenibiranne E doğruya doğru valla yabancı uyruklu suriyelilerden başka kimseyi görmüyorum
Htccndn Bebegimsagliklakalyanimda Marsaya bir kere gittim gitmez olaydım o derece yani sonra 5 ocak devlet hastanesine gittim hamileliğim boyunca çok memnun kaldım hatta doğumumuda orda yaptım