Zeynoaley Dün akşam sağ mememden şeffaf bir sıvı geldi soldan çok az geldi ama sağdan baya belli olacak şekilde geldi normal midir?
1Kubra_ Zeynoaley bennmde ilkgebeligimde gelmişti süt erken gelmesi güzel bişey ama sıkma elini vurma
Turuncukadin Zeynoaley ay bende de hiç gelmedi acaba diyorum sütüm olmayacak mı nedir 😓 çok duyuyorum gebelikte süt geldiğini 34+4 şu an süt falan gelmedi hiç
Bktakdmr Süttür büyük ihtimalle benim 5. Aydan beri sürekli geliyor sabahları kalktığımda üstümde kurumuş oluyor. Doktoe dokunma tetikleme sütün gelmesini dedi normal bir durum yani.
gunaynur22 Bktakdmr Ben 28+5 teyim benimde 1 aya yakındır geliyor arada sıkıyordum renginde değişme varmı diye sarı ve şeffaf geliyor
Bktakdmr gunaynur22 ilk başta sarı gelir süt zaten sanki iltihap gibi ama o süt çok faydalı bende korkuyorum çocuk doğana kadar o sarı süt bitmez inşallah diye😂
Zeynoaley panikprenses evet öyleymiş bugün sabah azıcık var gibiydi şuan yok tek seferlik geldi sanırım 😄