38his Merhaba kızlar 🙋 Eylül anneleri olarak aktif bi yerimiz olsun istedim 🤰 Şuan 8+4 teyiz 🤗 tahmini Doğum 20 eylül ama sezeryandan dolayı erken gelebilir miniğim 🐣 2.çocuğum kısmetse 🌸🙏🏻
CnsyeniHamile 38his biz de 8+4 temyiz bende sezeryan düşüyorum benimki de 20 diyo ama daha erken olur bendede 😊
Aysedgrlikrkmz 38his biz de 8+6 yız çok şükür şuan hangisini tercih edeceğim konusunda bş fikrim yok ileriki dönemlerde belli olur diye düşünüyorum 🥰🥰🥰
Tubammm 38his bizde 8+2 yiz kalp atışını 3 hafta önce duydum ama sari akintim çok normal diyorlar daha doktora gitmedim doktorum normalde sağlıklı bir gebelik diyordu inşallah hepimiz sağ salim atlatiriz süreci
CnsyeniHamile 38his sen tecrübelisin maşallah ben çok paniğim heralde 38 de doktorun basının etini yerim çok dayanamam 🙄
Aysedgrlikrkmz 38his evet ilk gebeliğim çok istiyorduk bi buçuk yıl olmadı ama Rabbim nasip etti çok şükür isteyen herkese nasip etsin bizlere de sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
38his CnsyeniHamile evet canım 15 aylık kızım var ☺️ 40+3 e kadar bekledik 🤣🤣🤣🤣 38. Haftada bunu sana hatırlayacağım 😁😁😁
Cnsmrc Burcuomer bugün tam 11 haftalığız bizde. Siz Doğum tarihini falan konuştunuz mu doktorunuzla? Ben daha çok erken diye hiç böyle şeyler sormadım henüz.
Burcuomer Burcuomer Cnsmrc doktorla konuşmadım ama takip ettiğim uygulamalarda doğum tarihi 3-4 eylül görünüyor
38his CnsyeniHamile ha ha tamam canım anlaştık 👩❤️💋👩 Hayırlısıyla büyüsün minikler ❤️ Belirtin filan nasıl 👀
38his Aysedgrlikrkmz amin canım inşallah 👩❤️💋👩🙏🏻 Ne güzel Rabbim isteyen herkese nasip etsin ❣️ Beklemek çok zor 😌
CnsyeniHamile Cnsmrc konuşmadan Ziya de zaten ultrason görüntüsünde yazıyor kaç günlük tahmini doğum falan https://i.hizliresim.com/ADGQ97.jpg
Askkokuluyavrum Cnsmrc sorunca daha çok basındayız bekle diyorlar zaten ama bende myom olduğu icin muhtemelen Sezeryab 😔😔
CnsyeniHamile 38his amin amin Rabbim herkesinkini kendine bağışlasın. Ben çok sıkıntısız geçiyoriyorum şuana kadar hiç bi sıkıntımız olmadı kusma yok bulantı yok bas agrısı dönmesi hiç bişi yok Cuma günü kontrolüm var tam 9. Haftamız olacak inşallah 🙏
Cnsmrc CnsyeniHamile hımm tahmini Doğum kısmına hiç dikkat etmemişim 🙈 İkili test yaptırdınız mı acaba yada ne zaman yapılacak
38his CnsyeniHamile oh ne güzel valla 😌 Bende bulantı var kusma yok henüz 🤢 Kokulara karşı hassasiyet başladı 🤦🏻♀️ UYkuya direniyorum 🤦🏻♀️ Bende Perşembe veya cuma gitmeyi düşünüyorum 🤔
CnsyeniHamile 38his adet tarihimle arası 2 gün şuan bebek gelişimine göre değiltigini biliyorum ama geriye gitmez inşallah öne giderse problem yok 😊🙄