Nesliha Ferramat kullananlar varmi bnde mide bulantısı yapiyo doktora soyledim fertamir yazmış o nasıl kullanan varmi
nurunuzgeldi Nesliha ben devletin verdiklerini kullanmıyorum nutraxin diye bi hap var hem küçük içimi rahat hem de başka vitaminlerde var içinde doktor kullanabilirsin dedi knu kullanıyorum gerçi bu aralar gep unutuyorum da
Han23 Nesliha feramat kullanmıştım ben de bagırsaklarımı bozmuştu midemi de kötü yapıyordu ilaç istemedim demir serum takviyesi aldım iyikide öyle yapmışım 1 aydır çok rahatım