Lenam_03 Kızlar 34. Haftada çalışamaz raporu alacağım kamuda çalışıyorum. Mesela 34+3 de alsam o çalıştığım 3 gün eklenecek mi yoksa sadece hafta mı baz alınıyor yani 34 ün içinde olduğum için günlerin önemi yok mu ?