ebrarkus Kızlar dün beta hcg için sağlık ocağına tahlil verdim. Ancak dünden beri e nabıza bakıyorum tam kan hemogram sayımı dışında bir şey çıkmamış. Acaba ben göremesem de doktorun yanında var mıdır sonuç yoksa tekrar mı kan vermeliyim
gokcekocyigiit ebrarkus bugün öğleden sonra çıkacaktır sonuç muhtemelen, sisteme de bazen geç düşüyor, gitmenize gerek yok bekleyin ya da daha net bilgi için sağlık ocağını arayın, hakkınızda hayırlısı 🌸
1Merling ebrarkus bende ilk tahlil verdiğimde e nabızda görememiştim ertesi gün doktora gittiğimde onun ekranına düşmüştü ilk o gördükten sonra e nabızda görünmeye başlamıştı sistem aynı mı yoksa sadece buradaki mı böyleydi bilmiyorum.
1Merling ebrarkus çok heyecanlı bir süreç beklemek çok zor geliyor ama yine de öğlene kadar bekleyin sonuç hala görünmüyorsa gidin bence 🌸
Mehlika_ ebrarkus sanırım hamilesin canım bende tam anlayamadım ama genelde referans değer 0-5 arası demek ki senim 5 ten yukarı çıkmış inşallah hayırlı haberdir 🥰
Mehlika_ ebrarkus ama neden tam değerini yapmamışlar anlamadım. Sanırım değer yazan yerde 1000 büyüktür yazıyor yaa o senin değerin
1Merling ebrarkus senin değerini yazmamış ama değer referans dışı yazıyor 5ten büyük bi değer çıkmış anladığım kadarıyla bebiş var gibi 🌸 Ay gittin mi doktora ne dedi bize de söyleeee
gozde91 ebrarkus hamilesin canım sağlık ocakları 1000 üstünü ölçmüyor sanırım. Benimde dünden beri çıkmadı doktora geldim şimdi