Cicekbahcesi12 ya işte canım ben daha yeni başladı artık tecrübesizlikmi bilgisizlik mi bilmiyorum tüm belirtileri gebe miyim diye ona yordum 😂 sonra testte negatif görünce bi üzüldüm 🤦🏻♀️ sonra dedim daha yolun başındayım bi de baya tansiyon düşüklüğü erken adet dönemi ağrıları vardı gereksiz umutlandım daha da adetim gelmeden test vermem 😂