CerenDF Kızlar günaydın 37+3 deyiz. Planlı sezaryenle yarın doğum yapacaktım ancak 2 gündür pıhtılı şekilde kanamam var. Şimdi doktoruma gidiyorum acaba doğuma alır mı? Başına böyle bir şey gelen var mı? Bu nişan mı oluyor?
Geleneksel1anne CerenDF nişan biraz daha akıntıda görülen kan gibi oluyor yani şeffaf akıntının içinde ip gibi ya da daha fazla kanama oluyor doktorun daha iyi bilir sağlıkla kavuşun inşallah
dkjannsbd CerenDF ben ilk oğlumda yaşadım canım kanama oldu dediğin gibi nişanmış direk doktoruma attım gece olmuştu zaten gel dedi hemen gittim açıklığmda vardı oğlum ters diye sezeryana alındım o gün direk hatta yatışım yapıldı. zaten planlı sezeryandı 1 hafta önce geldi ☺️
Balbebek012 CerenDF korkma sen istiyorsan tabiki sezeryan yapar nişan veya şu geldi diye doktor illa normal doğurtmuyor arkadaşımın 38 de suyu geldi ama sezeryan oldu
Ecemesen Geleneksel1anne merhaba aynısı bana bu sabah oldu akıntının içinde ip gibi çok az kan gördüm bugun doktor kontrolüm var nsteye giricem
nurandncr Geleneksel1anne öyle demeyin benim ilk kızımda hafif eğilmiştim bi anda boşalmıştı yere baya geldi yere kadar akmıştı. Kişiden kişiye değişir bunlar
Sevcny CerenDF hadi hayırlı olsun hiç korkamamalısın bence ben o haftaya gelmek için can atıyorum zamanı gelmiş zaten sorun olmaz 😍
rosatue CerenDF Nasıl tuttunuz? Ben de 34te beri tutmaya çalışıyorum da 🤗 Allah analı babalı huzurla mutlulukla büyütsün inşallah 💕
CerenDF Balbebek012 pıhtılı kanama olduğu için hemen doğuma alalım bebek plasentadan ayrılmaya başlamış birazdan doğuma gireceğim
Geleneksel1anne Ecemesen hayırlı bi doğum olsun inşallah zamanında geliyprdur bebişiniz 😍 kimi nişanıngelir gelmez doğuruyor kimi 1 hafta sonra falan
Balbebek012 CerenDF sağlıkla geçer inşalalh iyi ki gitmişsin 🩷🩷🩷 hiç korkma strese girme gğzel haberlerini de yaz hayırlı sağlıklı doğumlar