Kızlar en son 12 haftalıkken muayene olmuştum ikili test yaptırmıştım bir de vitamin başlamıştık. Şimdi 15 haftalık gideceğim mecburen yolum anca bu hafta düşüyor hastane bana uzak. Fakat doktorum bir ay sonra gel demişti yani 16. Hafta. Sıkıntı olur mu sizce yapılacak olan rutin testler neler bu hafta erken mi gitmiş olurum