Kızlar selam bebeğim 2 aylık, başta göğüslerim çok sert olurdu süt akardı kiyafetlerime çok fazlaydi sütüm şimdi göğsüm yumuşak bebeğimin kilosu iyi ama eskisi kadar sütüm yok, bebeğin göğsü tamamen bitirdiğini nasıl anlarım, kaç dakikadır ortalama mesela , bir de göğsümde süt var mı bunu nasıl anlarim?